Jak se inkasují pohledávky v době koronavirové?

26. 03. 2020

Jednu z klíčových aktivit našeho holdingu SNAPCORE představuje nákup zajímavých pohledávkových portfolií a jejich následné inkaso. Samozřejmě s výnosem pro vás, investory.
Koronavirová pandemie, která výrazně omezila pohyb lidí do zaměstnání, může v některých společnostech negativně ovlivnit i proces vymáhání pohledávek. Většinou se tak totiž děje prostřednictvím velkých call center, jež nyní zejí prázdnotou. SNAPCORE ovšem spolupracuje se sesterskou společností MBA, již tato situace v žádném případě nezaskočila. MBA disponuje velmi sofistikovaným softwarovým i hardwarovým řešením, které umožňuje veškeré potřebné operace realizovat nezávisle na přítomnosti lidí v call centru. Našim pracovníkům stačí počítač nebo tablet a samozřejmě připojení na internet. Díky těmto dnes již zcela běžným technologiím nemusíme přerušit naše aktivity ani na sekundu! Obchody ve Váš prospěch tedy pokračují všemu navzdory! A se zaručeným ziskem!
Chcete vědět, co vše je v pozadí? My ve Snapcore se ty spletitosti, které nám vysvětlují počítačoví specialisté MBA, už ani nesnažíme pochopit. Ale kdo máte rádi detaily, podívejte se na vysvětlení od IT ředitele MBA Consult Jakuba Řáša.

„Náš software je unikátní v tom, že pro práci nejsou potřeba žádné složité instalace a ladění hardwaru. Pro běžnou práci stačí pouze fungující internet a zařízení, které umí spustit internetový prohlížeč. V dnešní “online” době můžeme fungovat z tabletu nebo obyčejného PC, z libovolného místa na zemi, kde je alespoň LTE. Velikou výhodou je to, že nemusíme vydávat peníze na drahá datová úložiště a lidi v dané lokalitě, ale můžeme hledat levnější/kvalifikovanější specialisty všude po světě.

Náš software je multilingvní. Momentálně podporuje češtinu, angličtinu, ruštinu, kazachštinu a čínštinu. Vzdálené připojení také není žádným bezpečnostním rizikem, protože veškeré aktivity jsou u nás zapisované do log souborů a jsou monitorované. Taktéž datový přenos je šifrován 128bitovým klíčem, takže nehrozí žádné riziko s odposloucháváním. Data jsou uložena na několika serverech, proto při výpadku jednoho uzle se automaticky mění produkční server a klient/technik nic nepozná. Vchod do systému je dvoufaktorový, kde se uživatel nejdříve musí připojit do virtuální sítě, pomocí VPN klienta (dnes součástí systému MAC OS X/Windows/Android/iOS), uživatelským jménem a heslem.

Dále se klient/technik přihlašuje už na předem definované servery/služby, které jsou nezbytné k jeho práci, ať už se jedná o collection software, telefonní software, analytický software apod. Kdybych to shrnul, pro práci stačí kvalitnější internet, PC, monitor a sluchátka. Kvalitnější spojení je doporučené jenom z důvodu přenosu hlasu přes internet, pro analytické a další služby postačí obyčejný internet. Systém je zabezpečený failover policy a SLA je hlídán složitým monitoring systémem 24/7. Pokud dochází k nějaké kolizi, z 99 % jsme informovaní ještě s předstihem, a o opravu se stará vyškolený personál nepřetržitě 24/7. Helpdesk systém také funguje 24/7 v EN/RU/CZ jazyce. Zapomněl jsem říct, že všechna nastavení a zabezpečení jsou aplikovaná ve spolupráci s IT/IS security policy – tzn. držené na velmi vysoké úrovni.“

Zpět na Archiv článků