MBA Group v Asii proaktivně reaguje na současnou situaci, kdy je možné pracovat pouze na dálku. V MBA Consulting Indonesia a MBA Consulting Phillipines právě představili virtuálního hlasového operátora, který podpoří funkci call center a maximálně zefektivní výběr pohledávek.
Virtuální hlasový robot zefektivní v karanténě i do budoucna objem práce, který společnosti dokáží pokrýt. To nejen sníží provozní náklady, ale hlavně zvýší výnosy pro investory.
Revoluční novinka podpoří provoz call center přesunutých na dálkový režim.
Ohlasy ze strany klientů jsou velmi pozitivní. Více než 90 % z nich ani nepoznalo, že telefonují s robotem. Bude tak možné věnovat se více zákazníkům najednou, a tím vyřešit více pohledávek za kratší čas.
Práce na dálku přetěžuje komunikační kanály. Většina firem se situaci nedokáže přizpůsobit dostatečně rychle a flexibilně. MBA Group v asijských zemích se však adaptovala výborně a navíc teď pracuje ještě s vyšší efektivitou. Virtuální hlasový operátor přinese klíčovou výhodu v oblasti výběru pohledávek třetí stranou.
Odkaz na původní článek v angličtině na stránkách MBA Group najdete zde. http://mbacgroup.com/news/state-of-the-art-technology-at-the-service-of-business-in-a-tough-situation-worldwide/?fbclid=IwAR0riXe_uHUGe2SGQ1RI2x8gv3wh1L_mJhozbQIVXj8AzrtM_T5G8CNlQmw