Koronavirová situace se nás dotkla stejně jako většiny byznysů v Rusku. Díky rychlému jednání a přizpůsobení se situaci se nám však povedlo minimalizovat ztráty a přizpůsobit se současné situaci na trhu. V dubnu, kdy Rusko vstoupilo do karantény, jsme byli nuceni uzavřít všechny naše pobočky i kanceláře. Přijali jsme však rychlá opatření a naplno jsme vstoupili do online prostředí a internetového bankovnictví. Hotline linku obsluhovalo 30 zaměstnanců z bezpečí svých domovů. V důsledku toho jsme plnili plány na 80 %.
Začátkem května byla naše firma uvedena na seznam společností, které se mohou vrátit zpět do fungování během karantény a začali jsme tak znovu otevírat naše pobočky. Protože banky začaly přísněji posuzovat rizikovost úvěrů, staly se menší finanční podniky velmi vyhledávané. Zájem ze strany klientů se zvýšil. V červenci bychom se podle našich předběžných propočtů měli dostat na úroveň před koronavirem.